CINE SUNTEM

Suntem specialiști în servicii IT&C bazate pe tehnologii de ultimă generație.

Am pornit la drum în 1993, ca pionieri ai furnizării de internet în România. Am contribuit apoi la dezvoltarea pieței IT&C și, prin ea, la dezvoltarea întregii societăți. Facem parte din Grupul Deutsche Telekom.

Clienții noștri sunt companii locale și internaționale cu standarde ridicate. Suntem onorați de încrederea fiecăruia dintre ei și căutăm mereu să fim din ce în ce mai buni.

Suntem într-o căutare permanentă de soluții clare, solide și care evoluează odată cu nevoile clientului.

Inovăm continuu, dar credem doar în inovația testată.

Creăm soluții integrate ori de câte ori integrarea este relevantă pentru client.

Prețuim ordinea: prin ea simplificăm relația din ce în ce mai complexă pe care businessurile clienților noștri o au cu lumea datelor și a telecomunicațiilor.

Viziune și valori

Viziunea GTS
Suntem dedicați lumii de business. Calitatea de top a serviciilor pe care le oferim ne ajută să creăm soluții relevante și eficiente pentru clienții noștri.

Valorile GTS
Suntem dedicați clienților noștri
Ne ținem de cuvânt
Oamenii noștri fac diferența

SOLUȚII PENTRU TELECOMUNICAȚII, DIN 1993

GTS Telecom a fost creat prin fuziunea între KPNQwest România și GTS România, ambele fondate în 1993. KPNQwest România, inițial numită EUnet, fusese primul furnizor comercial de servicii internet în România.

După fuziune, cele două companii au operat împreună infrastructura de comunicații națională și au pus în funcțiune în Oradea prima rețea transfrontalieră privată după liberalizarea comunicațiilor în 2003.

În 2014 Deutsche Telekom AG cumpără grupul GTS Central Europe, devenind astfel proprietar al GTS Telecom.

De ce GTS?

Suntem partenerul care te ajută să ai o relație mai simplă și mai profitabilă cu tehnologiile de ultimă generație folosite de compania ta!

EXPERIENȚĂ ÎN SOLUȚII DE VIITOR

Am pornit la drum în 1993, fiind primul ISP comercial din România. Operăm astăzi o reţea transfrontalieră proprie care se interconectează direct cu operatorii Tier 1. Suntem dintotdeauna gata pentru mâine!

 

ACCOUNT MANAGER DEDICAT

Ai alocat un Account Manager dedicat, atent și perseverent - împreună cu echipele noastre relevante, el răspunde oricărei cereri de ajutor și întrebări venite de la tine sau echipa ta.

STABILITATE & DISPONIBILITATE

SLA operaţional 100% de la lansarea centrelor de date. Cloud public: 99,999%. Infrastructura de transport date: 99,98%.

SUPORT SPECIALIZAT

Echipa de suport alcătuită din ingineri specializaţi îți răspunde rapid și este disponibilă 24/7, în fiecare zi a anului.

MANAGEMENT

Răzvan Stoica, General Manager

“Sunt inginer, absolvent de Electronică și Telecomunicații la UPB, iar în GTS m-a adus … curiozitatea față de nou, răspunzând unei provocări! Recompensa a fost să fiu martor la răsăritul noii ere a accesului dedicat la internet.

Am început în anul 2000, ca Sales Manager, implicându-mă apoi în proiectele de dezvoltare și transformare a companiei. În 2005 am devenit Director de Operațiuni, iar din 2013 sunt Director General.

GTS înseamnă pentru mine un mediu antreprenorial, cu oameni care știu să creeze soluții pentru orice provocare. Sunt oamenii alături de care am crescut, ca profesionist și ca om, și alături de care învăț în continuare!”

Oana Georgescu, Human Resources Manager

“Lucrez în domeniul resurselor umane de peste 20 de ani. În 2016 am ales GTS după ce lucrasem în consultanță, banking și oil & gas.

Am făcut acest pas pentru că îmi plac oamenii și capacitatea lor de a se transforma și de a-și atinge potențialul. GTS este locul care crește continuu pentru că oamenii din echipă caută mereu să descopere ceva nou despre profesie și despre ei înșiși…

Este ca un puzzle viu, care devine din ce mai complex și, prin asta, mai frumos!”

Mircea Preda, Director Tehnic

“Am venit în GTS în 2003, când deja îmi conturasem misiunea în viață: să construiesc.

GTS m-a cucerit dându-mi această oportunitate încă de la început! Am avut de-a lungul timpului ocazia să contribui la misiunea companiei în mai multe zone: vânzări, achiziții, managementul calității, proiecte strategice și tehnic - operațional.

În domeniul nostru, schimbarea este continuă și din ce în ce mai rapidă. Dacă vrei să clădești ceva care să aibă impact și să reziste în timp, trebuie s-o faci pentru și împreună cu oamenii care te înconjoară!”

Sorin Drăghici, Director Comercial

“Ca Director Comercial, sunt responsabil de echipele GTS care fac vânzări directe, telesales, marketing, managementul produselor, wholesales, presales și suport comercial pentru clienți.

Această diversitate de specialități face ca obiectivul meu principal să fie unul legat întâi de toate de oameni.

Cu cât mai bine pun în valoare profesionalismul fiecărui om cu care lucrez, cu atât soluțiile pe care le construim zi de zi pentru nevoile sau provocările clienților sunt mai bune!”

ECHIPA

Competențele echipei

  • VMware Professional 2020 Data Center Virtualization
     
  • CISCO Certified Internetwork Expert (CCIE)
     
  • CISCO Certified Network Professional (CCNP)
     
  • Fortinet Nertwork Security Expert 4 
     
  • CISCO Certified Network Associate (CCNA)

CERTIFICĂRI

Calitatea serviciilor noastre se naște din modul în care gândim și muncim zi de zi. Consistența principiilor și acțiunilor noastre este dovedită de certificările pe care le deținem.

Certificare ISO 27001 – Sistemul de management al securitatii informatiilor

Procesele noastre operaționale au la bază Sistemul de Management al Securității Informației în conformitate cu cerințele ISO 27001, auditat anual și certificat de către DNV-GL. Politica GTS Telecom în domeniul securității este prezentată aici.

Certificare ISO 9001 - Sistemul de management al calității

Activitatea GTS Telecom are in centru cerintele si asteptarile Clientilor, prin preocuparea continua pentru calitate, in cadrul unui Sistem de management al calitatii certificat in conformitate cu ISO 9001, auditat anual si certificat de catre DNV-GL (UK). Politica GTS Telecom în domeniul calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale este prezentata aici.

Autorizarea centrelor de date GTS Telecom pentru a desfășura operațiuni de arhivare electronică

GTS Telecom deține Autorizarea pentru a desfășura operațiuni de arhivare electronică, acordată de Autoritatea pentru Digitalizarea României. Această autorizare certifică îndeplinirea de către centrele de date ale GTS Telecom din București și Cluj-Napoca a condițiilor specifice activității de arhivare electronică, la cel mai înalt nivel, în conformitate cu legislația specifică.

Licență ONJN clasa a II-a, pentru activitatea de management și facilități de găzduire pe platformă de jocuri de noroc

GTS Telecom deține Licența pentru activitatea de management și facilități de găzduire pe platformă de jocuri, acordată pentru o perioadă de 10 ani prin Decizia Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc nr. 882, din data de 19.05.2016. Aceasta reprezintă certificarea calității serviciior Centrelor noastre de date și ne dă dreptul legal de a găzdui în condiții de securitate echipamentele și datele organizatorilor de jocuri de noroc tradiționale și online, în centrele de date din București și Cluj-Napoca. Găsești lista companiilor licențiate pe site-ul Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc

Certificare ISO 45001 - Sistemul de management al sănătății și securității ocupaționale

Ne concentrăm permanent pe grija pentru angajații și colaboratorii noștri, printr-un Sistem de management al sănătății și securității ocupaționale certificat ISO 45001 de către Certind.

Certificare ISO 14001 – Sistemul de management de mediu

GTS Telecom este o companie preocupată de reducerea impactului asupra mediului, în cadrul unui Sistem de management de mediu certificat ISO 14001 de către Certind.

PREMII

Gala Premiilor e-Finance 2018

Finmedia a acordat GTS premiul e-Protection pentru soluțiile de protecție a datelor și infrastructurilor critice ale clienților. Cele 2 Data Centere proprii din București și Cluj-Napoca, situate pe falii tectonice diferite,  precum și platformele cloud pe care le găzduiesc, ne permit designul și implementarea de soluții de backup și Disaster Recovery complexe și personalizate.

Premiile EuroCloud Romania și EuroCloud 2016

Suita de servicii GTS Cloud este câștigătoarea premiului EuroCloud Europe pentru "Cel mai bun serviciu cloud pentru piețe orizontale". GTS Telecom a reprezentat România la această categorie în calitate de câștigătoare a premiilor organizate de  Asociația EuroCloud România.

Media

18 februarie 2021

Răzvan Stoica, General Manager GTS Telecom: „Cererea în zona de cloud a înregistrat o creștere de cel puțin 30%, față de anii trecuți”

Citește mai mult

25 ianuarie 2011

GTS achiziționează Sitel Data Center si înființează compania CE Colo

Citește mai mult

20 mai 2020

Criza actuală nu a făcut decât să accentueze apetitul pentru serviciile din zona de tehnologie

Citește mai mult

13 aprilie 2020

Rolul soluțiilor IT&C pentru asigurarea continuității operaționale a companiilor din România

Citește mai mult

Înscrie-te la Newsletter

Salut, cu ce te putem ajuta?
Chat

Malina Postolache
Customer support

Salut, cu ce te putem ajuta?