GTS Centrex

GTS Centrex

Suport 27/4
Scalabil până la orice dimensiune
3 opțiuni de utilizator
Call forking către mobil și fix

Cere Ofertă

CE ESTE GTS CENTREX?

GTS Centrex este un set de soluţii de telefonie care te ajută cu simplificarea și eficientizarea comunicațiilor de voce folosite de compania ta intern sau pentru relația cu clienții ori partenerii de business.

GTS Centrex îți asigură convergența fix-mobil și compatibilitate sporită pentru componentele hardware, software și de rețea. Echipamentele care gestionează apelurile sunt administrate şi deţinute de GTS.

Creat pentru a te ajuta să ai o relație mai simplă și mai profitabilă cu tehnologia, GTS Centrex este scalabil și îți permite să ai o perspectivă de business detaliată, cu ajutorul diferitelor opțiuni de raportare.

KEY FACTS

  • Siguranță și fiabilitate

    Ca și celelalte servicii ale noastre, GTS Centrex se bazează pe disponibilitatea crescută a platformei noastre de telecomunicații de înaltă calitate.

  • Update-uri și mentenanță făcute de experții GTS

  • Compatibilitate

    GTS Centrex este compatibil cu alți furnizori de servicii de voce.

  • Suport 24/7

    Ai acces permanent și punct de contact unic pentru tot ce ține de serviciul de voce.

DE CE GTS CENTREX ?

Chiar și într-o lume de business care își diversifică continuu metodele de conectare și colaborare, comunicarea prin voce rămâne preferata multora dintre noi. GTS Centrex este conceput pentru ca telefonul să fie pentru voi un instrument din ce în ce mai stabil, mai sigur și mai eficient.

Call forking către mobil și fix

Bifurcarea apelurilor permite utilizatorului să folosească același număr de apelare pentru mobil (GSM sau softphone), fix (VoIP), tabletă etc. Căsuța de mesagerie vocală este aceeași pentru toate terminalele.

Apeluri interioare gratuite

Apelurile pe care le faceți între numerele din aceeași soluţie Centrex sunt gratuite.
 

Gestionare simplă

Serviciul poate fi gestionat prin interfața intuitivă sau prin aplicația Desktop Companion.

Investiție de capital redusă

Datorită compatibilității crescute cu diverse componente hardware, software și de rețea, ai control

mai mare asupra bugetului investit.

Înregistrarea convorbirilor

GTS Centrex îți permite să înregistrezi sistematic și on-the-fly convorbirile.

Configurabil în 3 opțiuni de utilizator

În funcție de nevoile voastre, utilizatorii GTS Centrex pot fi Basic User, Enhanced User sau Call Center user (agent, supervizor).

CÂND AI NEVOIE DE GTS CENTREX?

T0

Situația

Se întâmplă adesea ca o discuție telefonică să se prelungească mult peste durata pe care o estimaseși inițial. Ce faci dacă ai început să vorbești cu un client pe telefonul fix și s-a făcut timpul să pleci de la birou către o întâlnire în oraș?

T1

Soluția

Cu GTS Centrex ai la dispoziție funcția de continuitate a apelului. Poți iniția schimbarea terminalului cu o singură apăsare de tastă pe telefonul mobil. Acesta aderă la apel și conversația continuă fără întreruperi și fără să mai depinzi de telefonul fix.

T2

Rezultatul

Pe lângă libertatea de mișcare de care ai nevoie într-o zi ocupată, GTS Centrex te ajută să îți păstrezi o relație bună cu persoana cu care discuți la telefon: mai ales dacă este un client care avea de spus ceva important!

TESTIMONIAL
Porsche

“Relația noastră cu GTS datează încă din 2003, timp în care soluțiile de comunicare oferite de aceștia au fost ajustate și adaptate ca să răspundă cât mai rapid și eficient la nevoile noastre. Cu seriozitate, promptitudine și profesionalism, echipa de experți GTS a reușit să dezvolte un pachet complet de servicii integrate de IT&C, personalizate pe cerințele noastre de business, simplificându-ne astfel tot procesul de comunicare cu angajații și distribuitorii auto din întreaga țară.”

PARTENERI

APLICAȚII

Pentru fiecare utilizator GTS Centrex din compania ta poți opta pentru una din cele 3 opțiuni:

Basic User

  • 2 terminale și interior cu aplicație prin care utilizatorul poate gestiona extensia
  • meniu vocal interactiv (IVR attendant), FMC (parallel ringing, VCC), conferință multi-user, reguli redirecționare apeluri, atribuire numere PSTN
  • aplicație selfcare web GTS myIstra
  • caracteristici avansate GTS Centrex: voicemail, transfer apeluri, redirecționare, integrare CRM, hot desking etc.

Enhanced User

  • terminal suplimentar (de exemplu, terminal mobil)
  • aplicație prin care utilizatorul poate gestiona extensia, pentru terminale mobile și fixe
  • înregistrare apeluri on-the-fly, pachet suplimentar IVR (serviciu de așteptare, monitorizare IVR, serviciu Away IVR, monitorizare live a căsuței de mesagerie vocală), calendar utilizator

Call Center user (agent, supervizor)

  • poziție de lucru fixă, cu telefon de birou (VoIP), softphone pe computer (myIstra) sau softphone mobil (Mobiis)
  • consolă ACD: Windows sau aplicație web pentru monitorizare grup ACD
  • aplicație de gestionare a extensiei de către utilizator
  • caracteristici avansate GTS Centrex: așteptare în grup ACD, agent ACD, supervizor ACD, transfer, integrare CRM etc.

 

Descoperă alte soluții

Număr Scurt

Număr Scurt

Cu GTS Număr Scurt, compania ta are un singur număr de telefon, de forma 031.900X. Acest număr poate fi folosit și când primiți, și când dați telefoane.

Teleconferință

Teleconferință

GTS Teleconferință este metoda simplă și convenabilă pentru realizarea teleconferințelor care reunesc angajații sau partenerii de afaceri ai companiei tale, oriunde ar fi ei în lume.

Virtual Hosting Environment

Virtual Hosting Environment

GTS Virtual Hosting Environment este serviciul nostru de cloud public. O soluție personalizată care îți oferă resurse de calcul...

GTS Internet

GTS Internet

GTS Internet Access este soluția, bazată pe calitate și experiență, pentru conectarea la internet a companiei tale.

Înscrie-te la Newsletter

Salut, cu ce te putem ajuta?
Chat

GTS Customer Support

Salut, cu ce te putem ajuta?