21.07.2014 | Varșovia | Comunicate de Presa
GTS Central Europe (GTS), unul dintre principalii furnizori de soluții de telecomunicații integrate si servicii de data center din Europa Centrala si de Est, anunță astăzi lansarea noului serviciu de comunicare integrat, ce reunește servicii de voce, mesagerie si colaborare într-o soluție unitara.
Serviciul Unifice Communications (UC) al GTS integrează multiple instrumente de comunicare si colaborare într-o singura platforma ce permite companiilor sa îmbunătățească eficienta si productivitatea activităților de business, reducând, in același timp, costurile. Aplicația este compatibila cu orice laptop, smartphone si tableta care utilizează principalele sisteme de operare. Prin intermediul unei interfețe unice, angajații au posibilitatea de a naviga cu ușurința intre sistemul de mesagerie, voce, video si instrumentele de cooperare pe calculator, in timp real, indiferent de locația in care se afla.
Șefii departamentelor de IT&C din cadrul companiilor sunt întotdeauna in căutare de noi tehnologii care reduc costurile, consolidează resursele si simplifica arhitectura organizațională. De asemenea, tot mai mulți angajați lucrează in deplasare si necesita aplicații mai bine integrate, care sa ii ajute sa lucreze eficient indiferent de dispozitivul pe care îl aleg. Modelul de tarifare per-utilizator oferă companiilor un nivel de control si flexibilitate a costurilor care nu era posibil anterior. Printre principalele beneficii oferite de platforma se numără: telefoane IP integrate, mesagerie si prezenta, aplicații ușor de utilizat pentru laptop si dispozitive de comunicare mobile, click2dial cu integrare Outlook, sisteme de colaborare si conferențe audio.
„Suntem încântați sa continuam sa răspundem nevoilor clienților noștri din mediul de afaceri, oferindu-le un serviciu administrat care reunește diferite metode de comunicare într-o singura platforma”, a spus Sunny Kumar, Vice-președinte al departamentului de Marketing si Business Development in cadrul GTS. „Serviciul nostru UC le permite companiilor sa își sporească productivitatea si sa îmbunătățească experiența angajaților, precum si sa controleze costurile si sa elimine cheltuieli semnificative de capital, necesare altor implementări.”