De ce este important un Customer Care oferit de profesioniști?

De ce este important un Customer Care oferit de profesioniști?

Serviciile și soluțiile IT&C sunt esențiale pentru dezvoltarea companiilor din toate domeniile, iar relația dintre lumea de business și tehnologie este din ce în ce mai complexă, de la an la an.

Această complexitate se reflectă direct în activitatea de zi cu zi a oamenilor care lucrează cu tehnologia sau care iau, ca manageri de companie, decizii legate de ea.

Cu gândul la acești oameni am dezvoltat la GTS, încă din primii noștri ani de activitate, un sistem de Customer Care pe măsura standardelor ridicate pe care le urmărim în crearea și livrarea serviciilor și soluțiilor noastre IT&C.

Calitatea sistemului nostru de Customer Care se naște din îmbinarea a două elemente de bază: experiența și empatia. Cu alte cuvinte, nu numai că știm foarte bine despre ce vorbim, dar știm și să ne concentrăm pe ce anume îl ajută pe omul care ne cere sfatul sau ajutorul!

La toate nivelurile și în toate momentele relației cu GTS, clienții au acces direct la specialiști competenți, pasionați și atenți. Modul în care gândesc și acționează experții noștri este reflectarea directă a credinței GTS în inovație, în soluții integrate și în ordine.

Testat prin peste 20 de ani de relații de durată cu clienți din toate domeniile și de toate dimensiunile, sistemul nostru de Customer Care își dovedește relevanța și valoarea și în condițiile nou apărute odată cu pandemia de Covid-19. Schimbările economice și sociale pe care această pandemie le-a impus la nivel global au sporit mult atât importanța fiecărei decizii legate de tehnologie, cât și viteza la care se întâmplă totul.

Mai mult ca niciodată, este esențial pentru clienți să primească răspunsuri prompte și complete. Putem face asta pentru că avem experiență reunită în IT și telecomunicații, și pentru că echipele noastre lucrează … în echipă, coordonate de Account Manageri dedicați.

Găsim cea mai scurtă cale către soluția optimă pentru că înțelegem situația, și înțelegem situația pentru că avem răbdare să ne ascultăm clienții până la capăt. Iar atenția la detalii și felul metodic în care folosim informația ne ajută să avem abordări personalizate.

Și, desigur, suntem permanent gata să facem … conexiunea între problemă și rezolvarea ei: inginerii specializați din echipa de suport tehnic sunt disponibili 24/7, în fiecare zi a anului.

Ceea ce ne definește ca experți în soluții și servicii IT&C ne definește și ca parteneri de business: construim și avem grijă nu doar de sisteme, ci și de relațiile cu oamenii care ne sunt clienți. Răspundem nu doar problemelor sau nevoilor cu care ei vin către noi, ci și încrederii pe care ne-o acordă.

Pentru noi, Customer Care înseamnă … chiar ce-i spune numele: să avem grijă de client.

Vrei să afli mai multe despre cum gândim? Citește și secțiunea Despre noi!

Înscrie-te la Newsletter

Salut, cu ce te putem ajuta?
Chat

GTS Customer Support

Salut, cu ce te putem ajuta?