27.10.2016 | Bucuresti | Comunicate de Presa
Bucuresti, 27 octombrie 2016 – GTS Telecom, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații bazate pe infrastructura din Romania, a primit premiul EuroCloud Europe pentru cel mai bun serviciu oferit piețelor orizontale, pentru solutia GTS CloudSuite. Acest premiu vine in completarea aceleiași distincții oferite de EuroCloud in Romania in luna iulie a acestui an.
Cu ocazia Forumului organizat in Bucuresti, in perioada 5-6 octombrie, au fost acordate premiile europene EuroCloud 2016. Aceste premii sunt acordate după criteriul calității serviciilor de Cloud, de la proiectarea acestora si pana la implementare. „Este a doua oara când serviciile de Cloud GTS Telecom sunt recunoscute de experții EuroCloud in ultimii trei ani. Suntem onorați si motivați de faptul ca gama noastră de servicii GTS Cloud a primit distincția EuroCloud, de data aceasta, la nivel european, pentru cel mai bun serviciu Cloud pentru piețe orizontale, o categorie unde au mai fost nominalizate companii importante din Franța si Turcia. Acest premiu reprezintă, pe lângă recunoașterea GTS Telecom ca furnizor de servicii Cloud de cea mai buna calitate, si dovada ca piață românească pentru astfel de servicii este din ce in ce mai vizibila”, a spus Răzvan Stoica, Director General al GTS Telecom.
„Premiul câștigat de gama de soluții GTS Cloud este rezultatul unui efort continuu de a livra plus de valoare clienților noștri. Experiența acumulata in acest domeniu ne-a ajutat sa construim un serviciu Cloud solid, ce are la baza redundanta atât la nivel fizic, iar aici ne referim la centrele de date, cat si la nivelul platformelor Cloud. Odată cu data center-ul din Cluj-Napoca, gama noastră de soluții s-a extins, iar in momentul de fata oferim clienților servicii profesionale Disaster Recovery, conforme cu cerințele din domeniu. De asemenea, accentul pe care GTS îl pune pe consultanta oferita clienților in procesul de pre-vânzare, pentru a identifica nevoile specifice ale acestora, cat si flexibilitatea noastră in construirea unor soluții cat mai bine pliate pe nevoile si cerințele lor sunt, cu siguranță, unul dintre diferențiatorii care ne-au ajutat sa câștigam acest premiu”, a adăugat Răzvan Stoica.
Ediția europeana din acest an a premiilor a reunit cinci categorii: Cel mai bun serviciu Cloud pentru piețe orizontale, Cel mai bun serviciu Cloud pentru piețe verticale, Cel mai bun serviciu Cloud Startup, Cele mai bune metode de transformare Cloud si Cel mai mare impact furnizat de un serviciu Cloud. Alături de Romania, au mai fost nominalizate companii din Franța, Spania, Turcia, Croația, Slovenia si Luxemburg.
Distincția dintre „piață orizontala” si „piață verticala” o reprezintă modul in care este alcătuit portofoliul de clienți al unei companii. Abordarea GTS Telecom intra in prima categorie, deoarece portofoliul de servicii GTS se adresează tuturor companiilor, indiferent de sectorul de activitate, oferindu-le aceeași gama de servicii. Atuul GTS CloudSuite este flexibilitatea, care se traduce in adaptarea soluției tehnice, a echipamentului si a echipei dedicate conform specificului fiecărui client. Serviciul de Cloud GTS este oferit in aceleași standarde si structura unor companii din domenii diferite, fie private, fie instituții publice, însă configurația serviciului este diferita pentru fiecare client in parte, fiind adaptata nevoilor sale punctuale. „Nivelul de calitate si specificitate al acestor configurații este motivul pentru care companiile aleg sa lucreze cu noi”, a încheiat Răzvan Stoica, Director General al GTS Telecom.
Compania GTS este activa in sectorul serviciilor Cloud încă din 2011, fiind una dintre companiile care au pus bazele acestui tip de tehnologie in regiune. Cu o gama completa de servicii de Cloud IaaS (Infrastructura ca Serviciu) de tip public, privat si hibrid de înaltă calitate, GTS se adresează segmentului de companii medii si mari, fiind furnizorul preferat de numeroase companii importante din Romania, dar si internaționale.
Recentele investiții si extinderi ale companiei, precum inaugurarea centrului de date si a platformei de Cloud din Cluj-Napoca, sunt un răspuns la cerințele si direcția pieței, dar si la gradul de acceptare a noilor soluții in rândul clienților care caută infrastructura adecvata pentru soluții de tip Disaster Recovery si Business Continuity.