GTS Telecom aniversează 25 de ani de activitate in Romania și continua să-și dezvolte portofoliul cu soluțiile complexe de Backup și Disaster Recovery

GTS Telecom aniversează 25 de ani de activitate in Romania și continua să-și dezvolte portofoliul cu soluțiile complexe de Backup și Disaster Recovery

14.05.2018 | București | Comunicate de Presa

GTS Telecom, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații bazate pe infrastructura din Romania, marchează anul acesta 25 de ani de prezenta pe piața locala.  

  • 2 centre de date in Romania (localizate in Bucuresti si Cluj-Napoca), cu o suprafață totala de 810 mp
  • 2 platforme de Cloud in Romania, găzduite in centrele de date proprii
  • O rețea MPLS de 100Gbit/sec, cu peste 100 de puncte de prezenta (PoP) deschise in marile orașe din Romania
  • Apartenenta la Deutsche Telekom facilitează accesul clienților la rețeaua extinsa de fibra optica si centre de date din întreaga regiune.  

Bucuresti, 14 mai 2018: GTS Telecom aniversează 25 de ani de prezenta pe piața din Romania, fiind unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații bazate pe infrastructura de pe piața locala, care își extinde aria de expertiza către verticala IT&C. Cu o acoperire națională vasta, compania își desfășoară activitatea prin intermediul a doua centre de date localizate in Bucuresti si Cluj, cu o suprafață totala de 810 metri pătrați, si o rețea MPLS de 100Gbit/sec, cu peste 100 de puncte de prezenta (PoP) in marile orașe din Romania. GTS Telecom a înregistrat performante financiare in creștere constanta, atingând o cifra de afaceri de 18.5 milioane euro in anul 2017. Compania a investit 2 milioane de euro in ultimii trei ani in dezvoltarea centrului de date si a platformei de Cloud din Cluj-Napoca.  

„Anul 2018 marchează 25 de ani de dezvoltare continua, timp in care ne-am adaptat constant cerințelor impuse de evoluția rapida a tehnologiei, fiind mereu aproape de clienții noștri. Compania a parcurs drumul de la internet dial-up la soluții complete de Cloud si Disaster Recovery, dezvoltând o infrastructura si soluții tehnice pe care clienții pot conta pentru a-si gestiona eficient afacerile.” a declarat Răzvan Stoica, Director General al GTS Telecom.

„In anul 1993 am început activitatea cu 5 angajați, iar acum ne putem mândri de o echipa formata din 120 profesioniști, care își dedica in fiecare zi experiența si entuziasmul pentru a dezvolta soluții sustenabile si eficiente, personalizate pentru clienții GTS.”, a continuat Răzvan Stoica.

Astăzi, GTS se adresează segmentului de companii medii si mari, oferind soluții integrate si flexibile de cea mai buna calitate, personalizate in funcție de nevoile de business ale clienților, devenind astfel furnizorul preferat pentru o serie de companii importante atât din Romania, cat si internaționale. Printre cei mai longevivi clienți GTS se numără in primul rând alți furnizori de servicii de telecomunicații, GTS fiind la debutul sau primul furnizor comercial de Internet din Romania. Operatori cu renume erau conectați, la începutul anilor 2000, la infrastructura GTS, beneficiind de viteze de acces care in prezent ar putea stârni zâmbetul unui utilizator.  

Pentru a răspunde nevoilor clienților săi, GTS își propune ca in 2018 sa lanseze extinderea centrului de date din Cluj-Napoca, deja începută, si sa pună accent pe soluțiile de Backup si Disaster Recovery necesare asigurării continuității de business pentru clienți in cazul unor dezastre. In contextul creșterii disponibilității pieței locale pentru soluții de management al riscului datelor si protectia acestora la atacurile cibernetice, GTS oferă deja soluții performante, menite sa acopere noile nevoi ale clienților Enterprise. Compania va continua sa dezvolte gama de servicii IT (managed Services) pe care le oferă si sa creeze o verticala de servicii de securitate cibernetica.  

Compania si-a început activitatea sub denumirea de EUnet Romania, in 1993, intrând pe piață drept primul furnizor comercial de servicii de profil din Romania si oferind primele servicii de conexiuni internet, de tip dial-up, terestre si prin satelit.  

Din anul 2000 compania a operat sub brandul KPNQwest, ca parte integrata a rețelei pan-europeană a KPNQwest NV, oferind astfel oportunități majore de acces la tehnologii de ultima ora unui mare număr de companii naționale si internaționale prezente pe piață locala. Portofoliul de servicii s-a îmbogățit cu soluții de IPVPN si de găzduire dedicata.  

In anul 2002 compania a început sa funcționeze sub brandul GTS, ca membra a grupului regional GTS Central Europe si a continuat sa dezvolte si sa ofere servicii noi clienților săi, precum voce fixa, servicii de Data Center, Ethernet, anti DDoS si Cloud (IaaS).  

In anul 2014 a urmat achiziția de către Deutsche Telekom a grupului GTS Central Europe, din care face parte GTS Telecom. Pentru a susține creșterea cererii de servicii de telecomunicații pe piață din Romania, GTS Telecom a urmat un plan de dezvoltare in perioada 2015-2017 prin investiții de extindere si modernizare a companiei, precum si prin inaugurarea centrului de date si a platformei de Cloud din Cluj-Napoca, in urma unei investiții de peste 2 milioane de euro.  

Evoluția companiei a permis implicarea GTS Telecom si in diverse cauze sociale si umanitare, prin susținerea unor asociații si organizații caritabile, precum Fundația Inovații Sociale Regina Maria, Asociația Magicamp, AIPA, Asociația Puzzle.

Înscrie-te la Newsletter

Salut, cu ce te putem ajuta?
Chat

GTS Customer Support

Salut, cu ce te putem ajuta?