Solution brief

Încrederea și ofertele de soluții integrate se construiesc în timp

Încrederea și ofertele de soluții integrate se construiesc în timp

CUPRINS

  1. Introducere
  2. Prezentare client
  3. Cerințe
  4. Dificultăți întâmpinate
  5. Soluții propuse
  6. Ce am oferit?
  7. Beneficii client

INTRO

Relațiile de business nu sunt cu mult diferite de relațiile generale interumane. Nu e de mirare faptul că relația cu anumiți clienți aduce mult cu o prietenie. Avem lucruri pe care le apreciem unii la alții, ne-am fost alături în momente cheie, am evoluat împreună, am construit încredere prin evenimentele prin care am trecut, poate am început timid și am ajuns, după o vreme, să oferim din ce în ce mai mult.

PREZENTARE CLIENT

Clientul este o companie activă în domeniul medical, unde securitatea datelor este foarte importantă, iar ritmul în care apar noutăți și inovații transformatoare este accelerat.

Dacă, la început, clientul solicita furnizarea unui serviciu simplu, seriozitatea și dedicarea colegilor noștri a făcut ca, trei ani mai târziu să devenim furnizorul oficial de servicii integrate în domeniul IT&C, atât pe segmentul soluțiilor software, cât și hardware. Un bonus în relaționare a  fost existența unei bune înțelegeri tehnice care a simplificat structurarea cerințelor.

CERINȚE CLIENT

În prima fază, compania avea nevoie de atenție și implicare din punct de vedere tehnic, deoarece dispuneau de o paletă tehnologică limitată, raportat la nevoile reale de business. Capacitatea GTS de a oferi o gamă largă de soluții, la un nivel de calitate similar pe toate palierele s-a dovedit esențială.

INGREDIENTE CHEIE

În această relație a fost importantă relaționarea umană, construirea unei baze de încredere prin prezentarea clară a tehnologiilor propuse de GTS și a performanțelor pe care acestea le promitea. A contat faptul că lucrăm cu parteneri și furnizori de renume în industrie, precum și deschiderea de a oferi spre testare soluții, pentru a permite clientului să se convingă de beneficiile concrete ale acestora.

SOLUȚII PROPUSE

Am început prin a elibera de servere sediile companiei, oferind o soluție cloud. Înțelegând beneficiile și securitatea oferite de acest serviciu, clientul a dorit să instaleze un Virtual Hosting Environment – VHE (mediu virtualizat în Cloud-ul GTS), unde a transferat o soluție de ERP (planificarea resurselor companiei). Aceasta din urmă era avansată din punct de vedere tehnic, ocupa mult spațiu în servere și consuma resurse. Funcționarea ei în cadrul serverelor virtuale GTS a fost ireproșabilă în tot acest timp, iar compania ține aici acum toate datele despre comenzi.

CE AM OFERIT?

Serviciile cloud oferite inițial s-au dovedit ideale în timp, compania evoluând accelerat de la an la an. La fel s-a întâmplat și cu nevoile de stocare date și de resurse cibernetice. Un beneficiu cheie al soluțiilor cloud de la GTS este tocmai scalabilitatea. Conectarea la serverele virtuale se face prin intermediul unei linii private securizate. În timp, clientul a achiziționat aproape toată gama de soluții din portofoliul GTS, inclusiv conexiune internet pentru sediul din București și cele din țară, soluții de Disaster Recovery, care permit replicarea datelor în centrul de date GTS din Cluj si protecția suitelor Office 365.

Soluțiile software oferite au fost posibile grație unor parteneriate cu parteneri de renume, cum sunt Bitdefender (licență antivirus) sau Veritas (soluție NetBackup SaaS Protection).

În plus, companie a accesat și servicii integrate de securitate pentru sediile sale: sistem de supraveghere CCTV (cu camere video), detecție și alarmare incendiu, plus servicii de monitorizare a bunei funcționări a echipamentelor.

BENEFICII CLIENT

  • Atenție oferită de GTS în relația comercială, începând cu etapa de pre-vânzare și continuând cu implicarea mai multor echipe în dezvoltarea și funcționarea componentelor tehnice.
  • Crearea unor relații umane puternice și timpul alocat clientului pentru a se convinge de performanțele fiecăreia dintre soluțiile propuse.
  • Scalabilitatea soluțiilor cloud a permis o adaptare rapidă a ofertei și o extindere accelerată pe o piață foarte dinamică
  • Securitate maximă a datelor și liniilor de comunicare
  • Colaborare cu cei mai importanți furnizori de soluții IT&C

Înscrie-te la Newsletter

Salut, cu ce te putem ajuta?
Chat

GTS Customer Support

Salut, cu ce te putem ajuta?