Povestea noastră

#GTS People: despre oamenii din spatele joburilor, motivațiile și pasiunile lor

1. De cât timp ești la GTS și cu ce te ocupi?

Lucrez la GTS de aproximativ doi ani ca inginer Data Center. Înainte de asta, am avut experiență în domeniul telecomunicațiilor, ceea ce m-a ajutat să îmi construiesc cunoștințele pentru poziția actuală. Motivul pentru care am ales GTS a fost pentru a-mi dezvolta abilitățile și pentru că întotdeauna mi-a plăcut să abordez lucrurile dintr-o perspectivă diferită.

La GTS, având acces la echipamentele diverse din Data Center, simt că am oportunități reale să mă dezvolt profesional. Ce m-a atras de la bun început aici sunt mediul de lucru profesionist și posibilitatea de a învăța lucruri noi care se pliază la fix pe dorința mea de a deveni mai tehnic.

Pe lângă partea tehnică deosebit de ofertantă, echipa din care fac parte m-a susținut de la bun început și m-a ajutat să mă adaptez rapid la tot ce era nou pentru mine. Colegii mi-au oferit din timpul lor pentru a mă pregăti și a mă încuraja să evoluez, astfel că am putut să învăț destul de repede tot ce era de bază și necesar astfel încât să devin autonom. Tocmai de aceea, acum, după mai puțin de doi ani de GTS pot spune că mă simt inspirat și motivat să continui să învăț și să contribui la eforturile echipei din care fac parte.

2. Ce îți place la ceea ce faci?

Ce am căutat am și găsit: lucrez într-un mediu tehnic și dintotdeauna mi-a plăcut să înțeleg cum funcționează orice ”mașinărie” care are la bază circuite electrice și care face parte dintr-o infrastructură complexă.  La GTS avem un plan clar de mentenanță și verificări, care ne ajută să prevenim orice abatere de la funcționarea normală a sistemelor. Cu toate acestea, monitorizarea lor îndeaproape îmi oferă o satisfacție deosebită pentru că pot să anticipez anumite incidente și să contribui la evitarea unor probleme mai grave. Fiind o persoană tehnică, îmi place realmente să  identific și să rezolv problemele potențiale înainte să devină crize reale.

La Data Center, baza noastră materială de lucru o reprezintă echipamentele de tot felul, mii de metri de cabluri, sute de rack-uri, iar menținerea tuturor acestora într-un sistem cât mai bine organizat mă preocupă foarte mult. Pe lângă aspectul estetic, o structurare corespunzătoare facilitează și optimizează intervențiile viitoare asupra echipamentelor. Această abordare ordonată mă face să simt că și eu contribui direct la buna funcționare și eficiență a întregului sistem.

În esență, pasiunea mea pentru înțelegerea tehnologiei și capacitatea de a depista și preveni problemele mă motivează să fiu implicat în acest domeniu și să mă dezvolt continuu. Observând că munca mea aduce valoare și siguranță în funcționarea echipamentelor și a sistemelor, mă simt împlinit profesional.

3. Cum te-ar descrie colegii tăi?

Cred că ar spune despre mine că sunt o persoană dedicată și care oferă sprijin atunci când e solicitat. De câte ori a fost nevoie, am pus umărul să ofer suport și să împărtășesc cu ei cunoștințele mele în domeniul tehnic. Am fost disponibil pentru a-i ajuta în diverse situații și am făcut tot posibilul să contribui la rezolvarea a tot ceea ce era necesar la nivelul echipei noastre.

Cred că îmi apreciază și abilitatea de a rezolva problemele cu calm și de a identifica soluții eficiente. Am fost mereu deschis să înțelegem împreună dificultățile cu care ne confruntăm și să găsim modalități de a le depăși.

4. Cum depășești provocările de la job?

Eu lucrez în ture la Data Centerul GTS, deci jobul presupune și capacitatea de adaptare la acest ritm în care o săptămână sunt pe tură de noapte și apoi am zile libere iar următoarea săptămână sunt la program de zi. Tocmai de aceea sunt mai atent cu programul meu, cu orele de odihnă. Nu e simplu, dar o dată ce intri într-un ritm și te organizezi în consecință, lucrurile se așează, te obișnuiești. În timp am învățat să îmi ajustez rutina și să-mi gestionez odihna în mod adecvat pentru a rămâne concentrat și productiv.

Cumva partea aceasta de gestionare a timpului mă face atent și la tot ce înseamnă prioritizare: prioritizez activitățile și încerc să-mi planific munca în funcție de termenele limită și de importanța proiectelor. Acest lucru mă ajută să mă asigur că pot face față tuturor sarcinilor și să îndeplinesc obiectivele propuse.

Pasionat de tot ce e tehnic, mereu găsesc timp și energie să rezolv diverse aspecte din zona aceasta. Să fac upgrade-uri, să schimb componente sau să găsesc soluții pentru problemele tehnice au devenit pentru mine activități de rutină dar când văd la final ca ele fac ca totul să funcționeze mai bine, sunt foarte mulțumit.

5. Ce pasiuni ai dincolo de job? Cum au aparut si cum le cultivi?

Cum era și de așteptat, sunt un gamer înrăit, petrec mult timp conectat la tot felul de echipamente și iau cu mine și acasă pasiunea aceasta. Am însă grijă să fac totul cu măsură. Nu dedic mai mult de 1-2 ore pe zi jocurilor pe calculator, dar mă ajută să mă deconectez.

Îmi place mult să și călătoresc, să fac drumeții, să explorez locurile noi la pas. Am fost anul trecut în Cipru și în Grecia, în Zakynthos.

Și pentru că spuneam de echilibru, nu uit nici de mișcare: merg la înot de două ori pe săptămână, încerc să mă țin de această activitate și să acomodez totul la programul de ture.

6. De ce ai recomanda GTS?

Dacă vii la GTS găsești un mediu unde toată lumea își cunoaste rolul și găsești rapid suport să înveți tot felul de lucruri legate de tehnologii și echipamente.  De altfel, eu am recomandat deja GTS unor cunoscuți care s-au și angajat pentru că eu m-am adaptat repede și cred că dacă ești tehnic pregătit și deschis la învățare, poți să faci față fără probleme.

Apoi e vorba și despre spiritul de echipă: suntem uniți și, de fiecare dată când sunt multe solicitări sau diverse probleme de rezolvat, ne concentrăm pe ce e de făcut, ne coordonăm, ne ajutăm. Apoi, după ce eliberăm tura, ne facem și timp să ne relaxăm după 2-3 ore de muncă intensă, jucăm un ping pong sau un joc pe calculator. Suntem acolo, și la greu și la distacție.

 

 

 

Înscrie-te la Newsletter

Salut, cu ce te putem ajuta?
Chat

GTS Customer Support

Salut, cu ce te putem ajuta?