Povestea noastră

#GTS People: despre oamenii din spatele joburilor, motivațiile și pasiunile lor

1. Cosmin, de cât timp ești la GTS și cu ce te ocupi?

Am venit în 2016 în GTS. Am început pe un job în zona de customer support, domeniul telecom fiind unul nou pentru mine la momentul acela. Exeriența mea anterioară era ca tester de jocuri. Așa că în rolul de la GTS a trebuit să învăț cum să fac suport pentru clienți. La început a fost dificil, mai ales interacțiunea cu clienții, neavând experiență deloc cu asta. A funcționat acest botez, să fiu direct expus, să dau piept cu un val de cerințe, oameni care vor ceva și pentru care nu ai mereu un răspuns la îndemână. Cantitatea de informație pe care a trebuit să o gestionez a fost mare, însă am învățat repede. Am primit mult ajutor de la colegii seniori, am fost și eu autodidact și m-am preocupat să caut informație, să o parcurg, să înțeleg cum stau lucrurile ca să pot deveni rapid autonom.

Îmi amintesc că într-o zi am avut un triplu fiber cut, a fost o nebunie, tot Clujul era izolat. Și la un moment dat, când noi ne agitam, unul dintre colegii mai vechi a venit și a zis: gata, am rezolvat, merge și la Cluj. I-am făcut un semn colegului de lângă mine și i-am zis: ”a mutat internetul”. Așa că  am vrut să fac și eu asta, vreau să ajung să mut și eu internetul, vreau să învăț.

Eu am căutat mereu zona de back office, așa că după customer support am trecut la NOC unde am stat câțiva ani, apoi am fost Senior NOC – prin toate am trecut învățând în continuu. iar acum sunt la IP.

2. Ce îți place la ceea ce faci/ce te motivează?

Cel mai mult îmi place zona tehnică, să pot să rezolv probleme tehnice. Iar pe măsură ce am avansat, am ajuns să mă ocup de situații tot mai complicate care m-au solicitat mai mult dar m-au și făcut să acumulez cunoștințe noi. Azi, problemele care ajung la mine sunt cele care nu pot fi rezolvate de alte niveluri. Ce mă menține în priză și focusat este adrenalina dată de rezolvarea problemelor tehnice dificile la care, după ce ai găst soluția, respiri ușurat și mulțumit. E ca și cum te-ar premia cineva, atât de mare e satisfacția când ai găsit rezolvarea.

3. Cum te-ar descrie colegii tăi?

Cred că mă văd ca pe o combinație mai atipică de om muncitor, serios, care ajută când e nevoie și de tip care poate fi extrem de fun, mai nonconformist.  Am și latura asta, mai ieșită din tipare, dar oamenii știu că se pot baza pe mine, că livrez ceea ce promit.

4. Cum depăsesti provocările de la job, care e secretul tău?

De când am venit la GTS am fost expus la o cantitate mare de informație. Deși poate fi copleșitor la început, asta înseamnă că ai ocazia să lucrezi cu toate tehnologiile și poți să le înveți.

Mă motivează să privesc spre viitor știind că eu sunt unul dintre cei care ar trebuie să aibă grijă de rețea și de acum înainte: să știu ce trebuie schimbat, modificat, ce apare nou pe piață și poate fi integrat și la noi. E o dinamică permanentă la care sunt conectat și asta mă mobilizează.

Apoi ar fi rezolvarea de probleme tehnice complicate, partea de planning, pentru asta e necesar să ai viziune. Sunt multe variabile la care să fii atent, dar nu te plictisești. E rewarding când ajungi la un plan: facem așa și reteaua va arăta așa. Te simți mândru când te uiți în spate și poți să spui: uite, eu am făcut asta.

5. Ce pasiuni ai dincolo de job? Cum au apărut și cum le cultivi?

Îmi place să călătoresc, să descopăr locuri noi. Dintre cele mai recente descoperiri, Barcelona mi-a rămas în suflet, un oraș incredibil care combină excelent partea de cultură, arhitectură, cu zona de distracții. Ultimul oraș vizitat a fost Lisabona care mi s-a părut absolut fermecător unde m-aș mai întoarce să explorez și mai mult.

În rest, merg cu prietenii în drumeții și uneori mă mai relaxez jucând diverse jocuri pe calculator/PS (pasiunea din tinerețe 😊). Le folosesc ca pe o recompensă sau un mod de destresare, dar mereu cu măsură.

Și pentru că tot spuneam că sunt pasionat de zona tehnică, e adevărat că dedic din timpul meu liber și să caut diverse informații, să fac research pentru diverse probleme care mă preocupă.

6. De ce ai recomanda GTS?

Aș recomanda GTS pentru atmosferă – e genul acela de loc unde găsești un mediu super profesionist dar care încurajează o atitudine degajată, cu momente amuzante. Aici ne distrăm și facem și treabă, nu simți atmosfera clasică și uneori închistată de birou.

Apoi e spiritul de colegialitate– toți oamenii sunt deschiși, oferă informații, dacă ceri ajutor ti se dă. Au fost colegi care și-au dat din timpul lor ajutându-i pe alții. Nu peste tot găsești asta.

Last but not least, expunerea la toate tehnologiile, faptul ca poți să înveți multe chestii.

7. Ce urezi GTS la 30 ani de activitate?

La cât mai multe proiecte internaționale, extindere în cât mai multe țări, pe cât se poate. Cred că avem capacitatea să demonstrăm că suntem buni oriunde am activa.

 

 

 

Înscrie-te la Newsletter

Salut, cu ce te putem ajuta?
Chat

GTS Customer Support

Salut, cu ce te putem ajuta?