HomeServiciiVoceSpecial Number

Special Number

Contact

+40 0312 200 200Pentru mai multe detalii despre serviciile de Voce apasati aici Apasati aici

Serviciu clienti de exceptie

Special Number este solutia ideala pentru campaniile de marketing ce necesita un numar universal, usor de retinut, indiferent de dimensiunea companiei. Daca doriti sa va incurajati clientii noi sa va sune fara ezitare, serviciul Freephone, cu un numar usor de retinut, le ofera posibilitatea de a efectua apeluri gratuite. Daca doriti sa puteti fi contactati cu usurinta, la costuri avantajoase, Shared Cost asigura acces printr-un numar simplu la costuri minime.

Beneficii

  • Elimina reticenta clientilor de a va apela
  • Asigura continuitatea operatiunilor de business
  • Creste loialitatea clientilor si notorietatea marcii
  • Migrare simpla si fara probleme a numarului de telefon existent catre GTS
  • Solutie flexibila ce poate fi personalizata pentru a raspunde cerintelor dumneavoastra specifice
  • Asistenta completa si proactiva 24 x 7 in Network Operations Centers (NOC)
Prezentare generala Aplicatii Specificatii Acoperirea serviciului
Special Number este o solutie complexa de comunicatii de voce pentru primirea de apeluri nationale, fiabila si eficienta din punct de vedere al costurilor.

Componente cheie:

  • Numar de acces la serviciu –  o selectie de numere standard si gold usor accesibile din toate retelele nationale

  • Servicii de apel inbound
    • GTS Freephone – apel gratuit pentru clientii dumneavoastra
      • Elimina reticenta clientilor de a suna pentru a afla informatii cu privire la produsele sau serviciile companiei
      • Le ofera clientilor acces usor la companie – cresterea satisfactiei si loialitatii clientilor
 
  • GTS Shared Cost – management al apelurilor primite la tarife reduse pentru compania dumneavoastra
    • Cea mai buna optiune pentru finantarea nevoilor si solutiilor de telecomunicatii
    • Reducerea riscurilor de a primi apeluri „malitioase”

  • Servicii suplimentare 
Aceste servicii suplimentare va ajuta sa va maximizati resursele de receptionare a apelurilor si le ofera clientilor acces rapid si usor la compania dumneavoastra. Explorati functionalitati suplimentare, cum ar fi rutarea conditionata a apelurilor, apeluri in asteptare (queuing), IVR sau optiuni de voicemail.


Solutia noastra de comunicatii de clasa business pentru apelurile receptionate ofera o combinatie de caracteristici avansate, disponibilitate de neegalat, o selectie de variante de servicii si un numar de telefon usor de retinut.  
 
Imbunatatiti accesibilitatea companiei dumneavoastra oferindu-le clientilor posibilitatea de a forma un singur numar dintr-o retea nationala fixa sau mobila. Serviciul nostru va poate ajuta sa gestionati apelurile in mod personalizat, in functie de ora, ziua din an, ziua din saptamana si/sau numarul apelantului. Comunicatiile IVR  permit furnizarea de raspunsuri automate la intrebari standard, economisind timpul reprezentantilor departamentului de Serviciu Clienti si imbunatatindu-le productivitatea.

Pentru mai multe detalii, contactati-ne.
GTS foloseste cookieuri
Pe acest site utilizam cookie-uri. Continuand să utilizați acest site, sunteti de acord cu politicile noastre de confidentialitate si utilizarea cookie sau, puteti gestiona cookiurile prin saterile browserului. Pentru a elimina acest mesaj va rugam sa confirmati acordul dumneavoastra.
 DE ACORD