Centrex

Contact

+40 0312 200 200Pentru mai multe detalii despre serviciile de Voce apasati aici Apasati aici

Business Oriented Virtual PBX

GTS Centrex asigura servicii de comunicatii unificate companiilor de orice dimensiuni si call-center-urilor, oferind o compatibilitate sporita pentru diferiti operatori de retea si componente hardware. Produs orientat catre client, GTS Centrex se adapteaza usor la dinamica companiei dumneavoastra datorita scalabilitatii sale, facilitand clientilor nostri un control al costurilor optim. Servicul ofera, de asemenea, o perspectiva de business in amanunt, cu ajutorul diferitelor optiuni de raportare.

Beneficii

  • Serviciu usor scalabil pana la orice dimensiune
  • Posibilitatea gestionarii serviciului prin intrermediul interfetei intuitive si al aplicatiei Desktop Companion
  • Call forking catre terminale fixe si mobile, cu o singura casuta de mesagerie vocala
  • Capacitatea de a inregistra sistematic & on-the-fly convorbirile
  • Compatibilitate cu alti furnizori de servicii de voce
  • Investitie de capital redusa datorita compatibilitatii crescute cu diverse componente hardware, software si de retea
  • Disponibilitate crescuta a unei platforme de telecomunicatii de inalta calitate
  • Update-uri si lucrari de mentenanta efectuate de profesionisti GTS Telecom
  • Asistenta completa 24 x 7 si unic punct de contact pentru toate aspectele legate de serviciul de voce
Prezentare generala Aplicatii Specificatii Acoperirea serviciului
Conceput pentru a imbunatati experienta si performanta clientilor nostri, GTS Centrex ofera convergenta fix-mobil, compatibilitate sporita pentru componentele hardware, software si de retea, alaturi de o platforma de telecomunicatii de inalta calitate, inlocuind astfel caracteristicile PBX-urilor clasice.

Call forking catre terminale mobile si fixe cu o casuta de mesagerie vocala unica

Bifurcarea apelurilor va permite sa trimiteti un apel catre un grup de terminale fixe si mobile simultan, printr-un singur numar. De exemplu, aceasta permite utilizatorului sa foloseasca un numar de apelare atat pentru telefonul mobil, cat si pentru cel  de birou (SIP), tableta etc., cu o singura casuta de mesagerie vocala pentru toate terminalele.

         

 

Continuitate apel

Continuitatea apelului permite utilizatorului sa treaca de la un terminal la altul, in timpul unui apel, fara a intrerupe convorbirea.

De exemplu:
  • Reprezentantul de vanzari este intr-o convorbire cu Clientul pe telefonul fix, dar el trebuie sa plece de la birou.
  • Reprezentantul de vanzari apasa o tasta de pe telefonul mobil pentru a initia schimbarea terminalului. GTS Centrex permite telefonului mobil sa adere la conversatie intr-un mod transparent pentru Client .
  • Reprezentantul de vanzari paraseste biroul si continua apelul cu Clientul de pe telefonul mobil.
         
GTS foloseste cookieuri
Pe acest site utilizam cookie-uri. Continuand să utilizați acest site, sunteti de acord cu politicile noastre de confidentialitate si utilizarea cookie sau, puteti gestiona cookiurile prin saterile browserului. Pentru a elimina acest mesaj va rugam sa confirmati acordul dumneavoastra.
 DE ACORD