HomeGTS TelecomConformitate

Reclamatii

0800400035Pentru a trimite reclamatia dumneavoastra catre GTS Telecom, apasati aici Apasati aici

Conformitate


GTS s-a aliniat procedurilor si standardelor grupului Deutsche Telekom, a carei membra este, inclusiv prin adoptarea unor politici de conformitate.  GTS s-a bazat intotdeauna si continua sa se bazeze pe integritate, respect si conformarea cu legislatia. Avem aceleasi asteptari si de la partenerii nostri de afaceri.

A fi partenerul GTS inseamna sa aderi implicit la normele setate in Codul nostru de conduita, document a carui versiune o veti gasi permanent in forma actualizata pe site-ul nostru.




Sistemul electronic de raportare a neregulilor al DTAG (BKMS)

Sesizarile anonime
Sesizarile Dvs. vor fi tratate sub stricta confidentialitate. Daca sunteti ingrijorati cu privire la furnizarea numelui Dvs., veti putea utiliza BKMS (Business Keeper Monitoring Systems), care functioneaza ca o casuta de posta electronica. Acesta permite dialogul anonim cu noi. Sistemul IT utilizat in acest sens este certificat si furnizeaza tehnologia necesara ca sa garanteze anonimatul celor care fac o sesizare. Sesizarea Dvs. va fi directionata automat catre DTAG.
Click aici pentru a face o sesizare anonima

 




Pentru a veni in intampinarea partenerilor nostri, va punem la dispozitie urmatoarele date de contact pentru a ne raporta orice nereguli ati constata, chiar si in situatia putin probabila, cu privire la incalcarea reglementarilor legale de catre angajatii sau consultantii GTS:
 

Numar verde:

Luni – Vineri, 10:00 -17:00:  0800400035

 

Adresa e-mail dedicata:

raportare.nereguli@gtstelecom.ro

 

 

GTS foloseste cookieuri
Pe acest site utilizam cookie-uri. Continuand să utilizați acest site, sunteti de acord cu politicile noastre de confidentialitate si utilizarea cookie sau, puteti gestiona cookiurile prin saterile browserului. Pentru a elimina acest mesaj va rugam sa confirmati acordul dumneavoastra.
 DE ACORD