CONFORMITATE

CONFORMITATE

GTS s-a aliniat procedurilor și standardelor grupului Deutsche Telekom (DTAG), al cărui membru este, inclusiv prin adoptarea Codului de Conduită și politicilor de conformitate DTAG.

Vă invităm să aflați mai multe despre Conformitate parcurgând trainingul propus de Deutsche Telekom.

 

GTS s-a bazat întotdeauna și continuă să se bazeze pe integritate, respect și conformarea cu legislația. De aceea avem aceleași așteptări și de la partenerii noștri de afaceri. A fi partenerul GTS înseamnă să aderi implicit la normele Codului de conduita al furnizorilor DTAG.


Sistemul electronic de raportare a neregulilor al DTAG (BKMS)

Sesizările anonime
Sesizările tale vor fi tratate sub strictă confidențialitate. Dacă ești îngrijorat cu privire la furnizarea numelui tău, vei putea utiliza BKMS (Business Keeper Monitoring Systems), care funcționează ca o căsuță de poștă electronică. Acesta permite dialogul anonim cu noi. Sistemul IT utilizat în acest sens este certificat și furnizează tehnologia necesară pentru a garanta anonimatul celor care fac o sesizare. Sesizarea ta va fi direcționată automat către DTAG.

Apasă aici pentru a face o sesizare anonimă 


Pentru a veni în întâmpinarea partenerilor noștri, îți punem la dispoziție următoarele date de contact pentru a ne raporta orice nereguli ai constata, chiar și în situația puțin probabilă, cu privire la încălcarea reglementărilor legale de către angajații sau consultanții GTS:
 

Număr verde:

Luni – Vineri, 10:00 -17:00:  0800400035

Adresa e-mail dedicată:

raportare.nereguli@gts.ro

Reclamații

Pentru a trimite reclamația ta către GTS Telecom, scrie aici

 

 

Înscrie-te la Newsletter

Salut, cu ce te putem ajuta?
Chat

GTS Customer Support

Salut, cu ce te putem ajuta?